czwartek, 7 sierpnia 2014

Moja propozycja.. Proszę was o komentarze, co uważacie! :*

Cześć ♥


Tak sobie leżałam w łóżku i myślałam, co nowego można by wnieść na tego bloga, albo jakie "zasady" tu ustalić.. I w końcu wymyśliłam :D


Bardzo proszę was o komentarze, co o tym myślicie. Będę wdzięczna za pomoc ;)





Co nowego?
1. Myślałam nad "Piosenka na dziś". Będę przy każdym poście dodawał piosenkę, która według mnie jest godna dnia, w którym dodaję posta ;) Co myślicie?

2. "Piątki z filmem". Co dwa-trzy tygodnie będę dodawała link do jakiegoś filmu i przy okazji będę pisała recenzje do niego. Będzie też rubryka, która będzie wskazywać, dla jakiej grupy wiekowej jest to film, ile daję mu gwiazdek itd. I jak?

3. "Ulubieńcy miesiąca" pomysł podpatrzony u jednej z youtuberek :) Będę co miesiąc dawała top. 10 osób lub rzeczy, które uszczęśliwiały mnie w tym miesiącu :) Hmm?

4. "Chwila prawdy- fakty o mnie.", czyli będę pisałą coś o sobie. O jakichś sytuacjach z mojego życia, śmieszny, strasznych. Dam jakieś ciekawostki itd. Podoba się?
5. "Śpiewaj, mój aniele muzyki!", czyli co jakiś czas będę zamieszczała nagranie jak śpiewam ;) Będziecie mogli się z kogoś ponabijać w końcu ;c



Jakie "zasady"?
Tak naprawdę chodzi mi o częstotliwość dodawania moich postów itd. ;)
1. Recenzje dodaje co tydzień.
2. Co dwa tygodnie zmieniam swoje zdjęcie na dole bloga c;
3. Co trzy tygodnie zmieniam ankietę ;)
4. Szanuję zdanie innych.. (tak dla jasności).
5. Do każdego posta dodaję pytanie na dziś i piosenkę na dziś. :D

I szczerze, nie wiem, co jeszcze xD


Czekam na wasze opinie w komentarzach :D Paaa! 

7 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe pomysły! Mogłabyś dodać jeszcze do tych swoich pomysłów/planów np. cytat na dziś ;) Najbardziej przypadł mi do gustu chyba pomysł z ulubieńcami miesiąca, może dlatego, że sama mam zamiar zaproponować moim współrecenzentkom coś takiego :D
    Co ogólnie mogę ci doradzić to to, żebyś zajęła się trochę rozmieszczeniem wszelkich dodatków na blogu. Np mnie przytłacza ilość polecanych postów - może 3 by wystarczyły? Twoje zdjęcie na dole nie jest najleoszym pomysłem, ginie w całości. Wrzuciłabym je jeszcze nad ankietą. Poza tym przydałoby się archiwum bądź zakładka ze wszystkimi recenzjami. No i może parę słów o Tobie? No i ewentualnie może jakieś polecane blogi, jeśli takowe masz. A oprócz tego mejbi bejbi gadżet "obserwatorzy"?
    Przepraszam, chyba włączył mi się tryb maruda, bo widziałam gigantyczny stos książek na jednym z blogów i właśnie zazdraszczam. O.
    Poza tym mile mnie połechtałaś tym, co widziałam w komentarzach w poprzednim poście. Miło, że ktoś docenia nasze recenzje :)

    Buziaczki!
    Cupcake. z Bujając w obłokach książki czytamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły ;) Zgadzam sie z Cupcake w związku z cytatem dnia/tygodnia ;) Pozdrawiam i ślę buziaki
    Thalia
    http://nastoletniaczytelniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cupcake, dziękuję ci bardzo za opinię, postaram się zmienić rozmieszczenie i dodawać oczywiście cytaty :D

    Thalia- fajnie, że ci się podoba. Cytaty też będą ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i serio przepraszam, jeśli słowa były nazbyt krytykujące, ale zobaczyłam tak potężny stos książek świeżo kupionych, że mnie zazdrość zżerać zaczęła!
      No i teraz lepiej mi się patrzy przy takim rozmieszczeniu ;)

      Usuń
  4. Jakie krytykujące słowa? Bo nie zauważyłam o.O
    Wierzę cie :( Brak książek- najgorsze, co mi się przytrafia ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły, szczególnie ten z ulubieńcami. Też mam zamiar zrobić takie coś na blogu.

    PS: Nowa czytelniczka twojego bloga pozdrawia ;)

    http://all-of-the-fangirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo :) Dzięki wielki ;* Ja już wbijam do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń