niedziela, 2 listopada 2014

Ulubieńcy października :)

Witam witam :3
Koniec października... A co to oznacza? Czas na ulubieńców miesiąca! :)
Było dużo pracy w  październiku, i nie mniej będzie w listopadzie.. Niestety. Ale mam nadzieję, że będzie mieli chwilę na przeczytanie moich najnowszych postów :) A teraz... Zapraszam! c;
_____________________________
Numer 10
Musical "Romeo i Julia". Strasznie mi się podoba, w tamtym roku na konkursach śpiewałam "Boję się" z tego musicalu, ale nie oglądałam całego, teraz obejrzałam i pokochałam <3 Tu macie fragment: https://www.youtube.com/watch?v=xSb_747fFAg




Numer 9
Książka "Jedyna", czyli trzecia część Rywalek. Recenzja dostępna na moim blogu już niedługo! :)




Numer 8
Internetowa Tiara Przydziału, która za każdym razem przydziela mnie do innego domu, ale okay xD
Tutaj macie link-> http://hogsmeade.pl/hat.php




Numer 7
Bluzka "Boys in books are just better", którą zamówiłam koleżankom na urodziny i przy okazji wzięłam jedną też dla siebie. Powiem tak, krój jest troszkę dziwny, ale bardzo mi się podoba bluzka ogólnie. Napisy się nie spiorą ;)




Numer 6
Lekcje angielskiego <3 Może to dziwne, ale uwielbiam je. To chyba najlepsza lekcja, jaka jest w szkole. A wy lubicie angielski?




Numer 5
Ta piosenka-> https://www.youtube.com/watch?v=nfWlot6h_JM
Jakoś na początku nie za bardzo mi się podobała, ale jak kilka razy posłuchałam, to się w niej po prostu zakochałam! A zresztą... Taylor wygląda jak moja pani ze szkoły muzycznej! xD




Numer 4
Tak zwane "bluzy z kapturem"... Ale moje nie mają kaptura :D Chodzi o takie bez zamka. Bez nich chyba bym nie przeżyła.




Numer 3
Kolczyki wszelkiego rodzaju. Uszy przekłułam trzy lata temu i nosiłam kolczyki, oczywiście. Ale później jakoś nie miałam czasu i chęci ich zakładać. A teraz chęci znowu mi wróciły :D




Numer 2
Staram się, żeby ulubieńcy się nie powtarzali, ale ten ulubieniec jest nie do przebicia. To musical "Skrzypek na dachu", w którym aktualnie gram :) Nie wiem, co ja bym zrobiła ze swoim życiem bez opery ♥




Numer 1
Czekolada z orzechami! Dodaje mi energii i poprawia humor ;)






Kolejność nie ma znaczenia!




Piosenka na dziś jest już wyżej c;
Cytat dnia-> "Czy one zawsze muszą chodzić stadami?" -Harry Potter i Czara Ognia, J.K. Rowling





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz