niedziela, 28 września 2014

"Crescendo"- Becca Fitzpatrick

Hej c;

Serdecznie dziękuję osobom, które obserwują mojego bloga. Jestem wam niezmiernie wdzięczna.
Ostatnio w radiu usłyszałam, że córka Tuska na prowadzeniu bloga zarabia 50 tys. miesięcznie.. Ile ona musi mieć wejść? Serdecznie zapraszam na bloga mojego taty, znajdziecie tam porady zdrowego żywienia, prawdę o GMO i nie tylko! -> http://zdrowobycie.blogspot.com/

A dzisiaj recenzja następnej części sagi "Szeptem"! Zapraszam!!!



Co mówi okładka?
Kiedy nie wiesz, komu wierzyć, ufaj tylko sobie.

Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…

Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.

„Crescendo” to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick „Szeptem”.
 
Co mówię ja?
Szczerze mówiąc mało już pamiętam z tej książki. Dawno ją przeczytałam. Ale jednak coś tam pamiętam ;) Dobija mnie ten nagły zwrot akcji w związku Nory i Patcha. Aż mnie serce zakłuło, kiedy Patch nie odpowiedział dziewczynie, czy ją kocha. Później pojawia się Marcie- okropna jędza, modnisia, która także kocha się w aniele. Nora nie mogła się pogodzić ze swoimi decyzjami i to mi się podoba. Nie ma czegoś takiego- to w całości jego wina, niech przeprasza mnie na kolanach. Oczywiście, dziewczyna chce, żeby Patch ją przeprosił, ale rozumie, że sama też nie jest bez winy. W końcu chłopak stał się jej aniołem stróżem, musi się nią opiekować. Ale Marcie przeciąga go na swoją stronę. I dobijające jest to, że sytuacja się pogarsza, bo Nora uważa, że Patch jest czarną ręką i że to on zabił jej ojca. Ale ja od początku w to nie wierzyłam. Chociaż miałam wątpliwości, gdy anioł nie chciał przyjąć podarunku od dziewczyny. I nikt się nie spodziewa, kto tak naprawdę jest zły w tej całej historii. Niektórzy uważają, że to Scott,, dawny kolega Nory, który przyjeżdża do miasta z matką i daje wyraźne sygnały, że jest Nefilem. Pod koniec wszystko się ujawnia, zły umiera, jak zawsze. Niby wszystko jest ok, a tu nagle bum! I Nora jest zmuszona do złożenia przysięgi, że poprowadzi armię Nefilów na wojnę. I tu historia się urywa, a w następnej książce odbudowuje się bardzo powoli. Dlaczego? A o tym dowiecie się, jak przeczytacie trzecią część sagi. Do następnego wpisu!
 
Piosenka na dziś-->https://www.youtube.com/watch?v=M3mTpnE6yDA- świetne na poprawę humoru!
Cytat dnia: "Za Harry' ego Pottera.. za chłopca, który przeżył!"- Harry Potter i Kamień Filozoficzny, J.K Rowling 

4 komentarze:

  1. Ogólnie popatrzyłam sobie twojego bloga i bardzo mi się podoba ;)
    ciekawie prowadzisz i w ogóle, ale mam dla ciebie pewną radę ;)
    zamów u kogoś szablon, to na pewno przyciągnie ci czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :D
    Tylko właśnie nie wiem, jak ustawić taki szablon :\

    OdpowiedzUsuń
  3. Wejdź w bloga, szablon/ w górnym prawym rogu masz pomarańczowy przycisk ,,importuj szablon niestandardowy" ,,dodaj niestandardowy szablon" czy coś w tym stylu. Potem wybierasz pakiet .xml, który chcesz importować i voila ;) Jak coś to pisz na priv, wiesz, do kogo xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. No chyba się domyślam ;) Dzięki wielkie <3

    OdpowiedzUsuń