sobota, 4 października 2014

Ulubieńcy miesiąca wrzesień!

Cześć :D
Minął wrzesień, pierwszy miesiąc nauki. Idzie mi słabo, opuszczałam dużo lekcji, bo miałam próby w operze. Ale teraz będę się jakoś podciągać.. A dziś dla was ulubieńcy września! :D
______________________________________






Numer 10
"Dancing with the stars- Taniec z gwiazdami" :D Kibicuję dla Miśka i Janji, uwielbiam Miśka xDD <33 Chociaż uważam, że wygra Ania Wyszkoni ;)


Numer 9
http://fesswybitnie.com/index.php -ta strona! <3 Kocham <3 Zamówiłam trzy bluzki, dla koleżanek i dla mnie+ bluzę dla mnie. Polecam serdecznie!


Numer 8
"Harry Potter" <3 Doczytałam do Czary Ognia, zaraz ją skończę i zacznę następną część. Naprawdę się wciągnęłam w tą książkę, film także mi się bardzo podoba. Chyba nie ma na tej ziemi człowieka, który ani razu nie usłyszał imienia Harry Potter. Myślałam, że to po prostu jest sławne i przereklamowane, ale naprawdę mi się na maxa spodobało <3


Numer 7
Skrzypek na dachu <3 Musical, który pokochałam <3 Gram w nim, oczywiście xDD Po prostu uwielbiam muzykę i wszystkie sceny w tym musicalu :)


Numer 6
Ta piosenka-> https://www.youtube.com/watch?v=Ri7-vnrJD3k
Chcę ją zaśpiewać na konkursie piosenki angielskiej u mnie w szkole :) Uwielbiam Adele, a ta piosenka uwiodła mnie po prostu! :D


Numer 5
Miodleka! To taka podróbka xD...  To paluszki chlebowe i krem czekoladowy :D W operze jedliśmy to na okrągło xD <3


Numer 4
Draco Malfoy! I Tom Felton oczywiście też :) Polubiłam Malfoy' a, urzekł mnie :) Jest wredny, ale przypomina dużo ludzi z mojego środowiska.. Lubię go po prostu. Więc mogę go uznać za ulubioną fikcyjną postać tego miesiąca. A Tom' a podziwiam za odegranie roli w filmie. Wiedzieliście, że brał udział w przesłuchaniu do roli Harry' ego? :)


Numer 3
Moje nowe pianino! Gra się na nim o wiele lepiej, niż na poprzednim, które było troszkę tandetne :\
Teraz przynajmniej mogę normalnie ćwiczyć.


Numer 2
Ask.fm :) Ostatnio ciągle odpowiadam na pytania. Podawajcie swoje ask' i w komentarzach :) Tu macie mój! http://ask.fm/Julciak136


Numer 1
Czarne leginsy xD Serio ;-; Noszę je ciągle, mam kilka par. Bo chyba w nich wyglądam najlepiej.. W końcu czarne wyszczupla :)




I to już koniec na dziś:) Kolejność rzeczy\osób\piosenek nie ma znaczenia, nie porządkowałam ich od najbardziej lubianego do najmniej :)  Dziękuję za przeczytanie, do następnego wpisu!!!




Piosenka na dziś--> https://www.youtube.com/watch?v=Ri7-vnrJD3k -no, a jaką inną mogłabym tu wstawić :)
Cytat dnia: "Zamknij oczy, podaj mi rękę, nic już więcej nie może cię nękać..."

5 komentarzy:

  1. Harry Potter ♥ Draco *-* powodzenia z tym pianinem : ) Jak bedziesz miala chwile to zapraszam http://zwierzenia15latki.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Draco <3
    Dzięki wielkie :)
    Zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przyjdą ci bluzy i bluzki oceń je, też chciałabym je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jestem tutaj nowa, ale zapraszam także na moje recenzje :D
    Ale nie myśl, że chcę ci zabrać czytelników czy coś ;) http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń