sobota, 11 października 2014

"Cisza" -Becca Fitzaptrick

Hej hej heeeej!
Już trochę minęło od premiery Skrzypka, więc mam więcej czasu na życie xD
Założyłam sobie konto na lubimyczytac.pl i tu macie linka-> http://lubimyczytac.pl/profil/433775/unicorn136 zapraszam!


A teraz recenzja książki, która zawładnęła moim sercem ♥




Co mówi opis?
Tylko miłość daje moc, by zawrócić ścieżki przeznaczenia. Nareszcie koniec burz między Patchem a Norą. Zakochani przeszli dramatyczne próby wzajemnego zaufania i lojalności, uporali się z sekretami z przeszłości i połączyli dwa światy pozornie nie do pogodzenia. Wszystko to w imię miłości przekraczającej granice między niebem a ziemią.
Ale zło nie śpi. Nora i Patch będą musieli podjąć desperacką walkę, w której stawką jest ich uczucie.

Co mówię ja?
Ta część podobała mi się o wiele bardziej niż poprzednia. Nie lubię kłótni pomiędzy moimi ukochanymi bohaterami, a było ich sporo w "Crescendo". Oczywiście tutaj też nie jest kolorowo..
Początek po prostu mną wstrząsną. Nie mogłam się połapać, o co chodzi, bo Nora nie pamięta wielu rzeczy i osób. Między innymi Patch' a. Gdy jednak chłopak spotyka dziewczynę, przedstawia się jej jako Jev i nie jest zbyt przyjazny, choć ciężko mu nie okazywać ogromnej miłości, jaką czuje do Nory.  Są tam też tak cudowne sceny, że chciało mi się piszczeć z radości <3
Bardzo dużo jest takich sytuacji, że mam wrażenie, że coś się stanie, ale akcja nagle odwraca się w zupełnie inną stronę, podoba mi się to. Czasami miałam ochotę krzyczeć do książki "Nora, ty cioto! Przecież to Patch! Kochasz go!" xD Ale ciągle miałam nadzieje, że wszystko będzie dobrze. I było. Może nie wszystko, ale dużo rzeczy było dobrze.
Polubiłam tu trochę bardziej Scott' a, nawet nie wiem, dlaczego. Jakoś w tej części bardziej do mnie przemówił.

Serdecznie polecam całą sagę każdemu, kto lubi akcję, ale i nie tylko ♥




Piosenka na dziś-> https://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY uzależniłam sięęę xD
Cytat dnia: "Pozbierać się jest tysiąc razy trudniej niż rozsypać."-Kosogłos, Suzanne Collins


4 komentarze:

  1. Mam zamiar przeczytać tę serię! A pozytywne opinie zachęcają...
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOoooo Cisza
    Też zamierzam czytać
    Zapraszam i Pozdrawiam http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak nie w temacie. Jesteś z Podlasia ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem :) Mieszkam w Białymstoku na Nowym Mieście c;

    OdpowiedzUsuń