piątek, 19 grudnia 2014

Askowe pytania! c; -tak, nowa kategoria na moim blogu!

Cześć! ♥
Nie wiem, co się ze mną dzieję, ale ostatnio jestem jakaś szczęśliwsza i mam więcej weny twórczej c; Pomyślałam nawet, że na święta chcę dostać kamerę, żebym mogła nagrywać recenzje. Co o tym myślicie? Moja mam powiedziała, że kamery są dosyć drogie, więc będę musiała troszkę poczekać.


Co do mojej weny twórczej... U tego pana (https://www.youtube.com/channel/UCsHpr11-ioMAOTDTR846A4Q) podpatrzyłam kategorię "askowe pytania". Po prostu będę co jakiś czas wybierała kilka pytań z ask'a i odpowiadała na nie tutaj, żebyście mogli mnie lepiej poznać. Jeżeli  chcecie zadać mi pytanie na moim asku (link na dole posta) to oznaczajcie je znakiem [BLOG]. Mam nadzieję, że chociaż jedno pytanko będzie :3 A teraz zapraszam, warto przeczytać! :D






1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Nie mam ulubionej, lubię każdą po trochu.
-Lubię zimę, bo są święta, jest taka fajna atmosfera. Poza tym lubię te mroźne powietrze, uwielbiam śnieg.
-Lubię wiosnę, kiedy wszystko się budzi, ludzie sa szczęśliwsi, robi się coraz cieplej, można po woli zrzucać ciepłe ubrania.
-Lubię lato.. No bo wakacje! Chociaż wolę wiosnę, ponieważ latem jest dużo much, os i komarów, czyli wszystkich tych owadów, których nienawidzę.
-A jesieni nie lubię XD


2. Czy pamiętasz pierwszy film, na którym byłaś w kinie (pierwszą płytę, książkę którą kupiłaś)?
Doskonale pamiętam. Był to "Sezon na misia", poszłam na niego z nianią. Kupiłyśmy herbatniki i wodę mineralną, strasznie się stresowałam. Ale było super ^^


3. Gdybyś wygrał(a) milion złotych, na co byś go przeznaczył?
Hmmm... To jest trudne pytanie. Na pewno trochę przeznaczyłabym na mieszkanie dla siebie. Zostawiłabym trochę na później, a resztę wydałabym na ksiąąążżżżkiiiii! XDD Nie no, trochę na książki, trochę na inne przyjemności, na kamerę, na telefon.... I trochę na charytatywne cele.


4. Jaką książkę teraz czytasz?
Teraz czytam tyle książek na raz... ŁOŁOŁOŁ. Mam lekturę, "Ten obcy" i nie mam wyjścia, muszę ją przeczytać. Chcę czytać "Zakon Feniksa", ale zaczęłam już "Krew Olimpu". Poza tym, na wakacjach zaczęłam "Mroczne Umysły", ale jakoś mnie nie wciągnęły i czytam jeszcze "Zostań, jeśli kochasz", bo to cienka książka i mogę ją nosić ze sobą do szkoły. Skomplikowane xD




5. Farbowałaś kiedyś włosy?
Nie, ale mam zamiar. Chciałabym mieć rude włosy. Albo jakieś kolorowe. Inspiruje mnie Zuzanna Borucka, znana jako Banshee. Bardzo podobają mi się turkusowe końcówki, albo różowe włosy. Chociaż trochę się boję, bo wiem, że włosy się niszczą, gdy się je często farbuje. Ale i tak musze jeszcze trochę poczekać na farbowanie, mama w życiu nie pozwoli mi przemalować się na turkusowo xD






Tutaj macie link do mojego ask'a-> http://ask.fm/Julciak136 *czekam na pytania!*
Mam nadzieję, że ta nowa kategoria wam się spodobała i troszkę się o mnie dowiedzieliście :)
Piszcie, co o tym myślicie!
Do następnego wpisu! :)

4 komentarze:

  1. Wow... W pewnym momencie zastanawiałam się czyj to blog...
    mamy wspólne punkty że tak powiem ... 3,4,5 mam prawie, że tak samo, szczególnie to o włosach też chcę farbować na te kolory ale moi rodzice się wściekną XD Raz sobie z przyjaciółką bibułą różową na plastyce farbowałyśmy końcówki... Rodzice szczęśliwi nie byli XD / Cherry pozdrawia i życzy wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz, jak dobrze się rozumiemy? B)
    Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałam się fryzjerki o pianki koloryzacyjne i nie niszczą ;) Też bardzo chciałabym być ruda albo mieć chociaż kolorowe końcówki, ale na razie się nie zapowiada. A tak w ogóle to ciekawy blog, ale recenzje krótkie, a szkoda :) I według mnie kolorystyka słabo dobrana, ale podkreślam to tylko moje zdanie. Olynte z ksiazkonaodlocie.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś się skuszę na farbowanie taką pianką.
    Recenzje są krótkie, bo gdyby były dłuższe nikomu nie chciałoby się ich czytać :\ A po za tym o niektórych książkach nie potrafię powiedzieć więcej.
    Co do kolorystyki- chodziło mi o takie kolorki wpadające w róż i biel, ale oczywiście ma prawo ci się nie podobać ;)
    ~Kui

    OdpowiedzUsuń